American Princess
Upper East Side socialite Amanda dramatically blows up her perfectly Instagram-able life and runs off to join a Renaissance fair after her fairy-tale wedding goes awry.
Just Boob Stuff
Amanda tries to find a job at the Renaissance festival until she can plan her next move; David suffers an injury that hinders his performance in the mud pit; Maggie is visited by an old flame.
Amanda attempts to win Maggie's respect with the help of Delilah, David and the other Rennies; Brian tries to loosen up at promotional events for the Renaissance festival.
Amanda's family lures her back to New York City; Delilah plans a party to celebrate Lulu and Shart's daughter, Breeze; Maggie wrestles with Brian's new romance; David, Stick and Shart have a "man" outing.