Angelyne
For decades, billboards bearing Angelyne’s image appeared throughout Los Angeles while her true identity remained an alluring mystery. This captivating series reveals Angelyne’s remarkable story through her own unique perspective and the fascinating accounts of those who crossed her path through the years.
Dream Machine
SERIES PREMIERE - Deep dives, punk shows, blood pacts, Corvettes, betrayals, smashed guitars, transformations; Angelyne swallows a band and a man, whole.
Gods And Fairies
Billboards, power plays, casting couches, jealous rivalries, fireworks, wild rides; Angelyne finds her vehicle to fame.
Murals, hot seats, centrefolds, movie roles, fresh eyes - huge, gigantic frame; exposure leaves Angelyne feeling very exposed.
Car crashes, trust pacts, empty threats, private detectives, lawsuits; Angelyne agrees to make a documentary about her life.
Lounge acts, funerals, lost years, pink escapes; a look at the truth about the world's need for the truth about Angelyne.