Welcome to Chippendales
The story of Indian immigrant Somen "Steve" Banerjee who becomes the unlikely founder of a male revue that becomes a cultural phenomenon.
An Elegant, Exclusive Atmosphere
Indian immigrant Somen "Steve" Banerjee spends his days working at a gas station and his nights dreaming of being the next Hugh Hefner; a chance encounter with a Playboy centerfold and her slick promoter husband sends him in an unexpected direction.
Four Geniuses
As Chippendales takes flight, Steve assembles his dream team, including a shy accountant who may be more than just a business hire.
While Steve is away in India, Nick cooks up his next creative triumph; when Steve returns home, he has other plans for the show.
Steve's new calendar flies off the shelves; Nick makes a pitch to New York investors; a snub from Steve provides Otis with a sobering wake-up call.
While Nick takes the Big Apple by storm, Steve is back in LA, staring down a discrimination lawsuit; jealousy flares when Nick becomes a media darling and the face of the brand.
As Steve's financial woes mount, Nick offers a lifeline in the form of a proposal that would take Chippendales global; a printing error has disastrous consequences for Steve.