Animal Cribs
Tricked-Out Cat Castle
A mother and daughter create a cats-only tree house connected by a suspension bridge for an energetic indoor cat.
The team transforms a hazardous backyard into a dog-friendly escape; a bathroom transforms into a dog wash and feeding station.
A wildlife control officer works with dogs with messy habits; Antonio helps turn a laundry room into a doggy spa and a yard into a football-themed paradise.