Annedroids
Pal n' Go Seek
Anne asks Nick and Shania to take care of the androids while she works out the kinks in "newborn" Pal's construction. Nick and Shania decide to play hide and seek but when Nick accidentally sends the androids into super-hiding mode, the kids have to find them before Pal's circuits overload.