Arcane
Welcome to the Playground
Orphaned sisters Vi and Powder bring trouble to Zaun's underground streets in the wake of a heist in posh Piltover.
Some Mysteries Are Better Left Unsolved
Idealistic inventor Jayce attempts to harness magic through science despite his mentor's warnings; criminal kingpin Silco tests a powerful substance.
An epic showdown between old rivals results in a fateful moment for Zaun; Jayce and Viktor risk it all for their research.
With Piltover prospering from their tech, Jayce and Viktor weigh their next move; a familiar face reemerges from Zaun to wreak havoc.
Rogue enforcer Caitlyn tours the undercity to track down Silco; Jayce puts a target on his back trying to root out Piltover corruption.
An eager protégé undermines his mentor on the council as a magical technology rapidly evolves; with authorities in pursuit, Jinx must face her past.