House of the Dragon
The Heirs of the Dragon
Viserys hosts a tournament to celebrate the birth of his second child. Rhaenyra welcomes her uncle Daemon back to the Red Keep.
Second of His Name
Daemon and the Sea Snake battle the Crabfeeder. The realm celebrates Aegon's second name day. Rhaenyra faces the prospect of marriage.
After Rhaenyra cuts short her tour of Westeros, Daemon introduces the princess to the Street of Silk after dark.
Daemon visits his wife in the Vale. Viserys and Rhaenyra broker agreements with the Velaryons. Alicent seeks the truth about the princess.
The Princess and the Queen
Ten years later. Rhaenyra navigates Alicent’s continued speculation about her children, while Daemon and Laena weigh an offer in Pentos.