Armada: The Untold Story
The Queen's Stand
In the summer of 1588, Tudor England is readying itself for an invasion by a large Spanish fleet sent to overthrow Queen Elizabeth I and take over the land. Acclaimed historian Dan Snow chronicles the early days of this epic naval conflict. Newly discovered documents take us right inside the Spanish Armada and reveal a missed opportunity that could have spelled the end of England as we know it.