Astro Boy
Power Up
Dr. O'Shay activates Astro Boy, but the power surge overloads the Metro Power System; robotic power-controller, Magnamite, turns into a robotic menace.
Rocket Ball
When the robot players of a rocketball game become destructive, Astro Boy must save the human spectators and control the dangerous robot athletes; Dr. O'Shay makes a discovery.
On the moon Deimos, robot miners ignore the orders of their human foreman and begin digging on their own; Astro Boy must step in before Intergalactic Security exterminates the disobedient robots.
The evil Skunk tricks an invisible robot into committing robberies; Astro Boy must teach her the difference between right and wrong.