Astro Boy
The Birth of Astro Boy
Dr. Boynton, a scientist, creates a robot with powers in the image of the son he lost; he creates the robot with a heart.
Robot Circus
Toby wakes up at the circus surrounded by the ring master, his employee and the robot star of the circus; Toby is given daily chores and performs a clown act in the show.
Rescued from the circus by Dr. Elefun, Astro Boy struggles with being bullied by classmates.
In their second encounter, Astro stops Atlas' scheme to enslave humanity by a series of technological thefts.
After an escaped swan princess crash lands in their yard, Astro Boy and Dr. Elefun are led to an animatronic fairytale theme park.