Atomic Puppet
Atomic Puppet is the story of an ordinary kid and his transformation into a SUPER HERO. Joey's idol, Captain Atomic is turned into a hapless puppet that can only be activated when he's placed on Joey's hand. The fusion of the two creates a new hero named "Atomic Puppet." When the two power up they become a symbiotic super-hero!