Aware! Meisaku-kun
Once upon a time, there was a school where a bunch of characters from classic stories went to. One day, a very normal boy named Meisaku-kun enrolls at that school. There's the super stupid and super energetic Sweets, Musubi, who gets mad if you call him a riceball, the narcissistic Nokio, who swears he's a robot, and a crazy turtle named Bolt. Will Meisaku-kun be able to graduate from school as an established classical character when he's surrounded by so many eccentric classmates?
Meisaku and Nokio are swallowed by a whale; they try to survive by eating foods that float down the whale's stomach, but what they find is unusual.