Backroad Truckers
In the Northwest Territories, Dale and Craig struggle to deliver essential goods to communities reeling from the pandemic, but keep getting derailed by personal demons. In B.C., Angela hustles to distribute a massive load of hand sanitizer.
Dale takes on river crossings and rocky mountain roads while hauling a piano - by himself - to a wealthy client with sky-high expectations. The engine in Dave’s brand-new hotshot truck fails, leaving him a narrow window to replace it before an important delivery deadline.