Bad Guy My Boss
Pat (Kad Ploysupa) works as an assistant to strict businessman Elyes (James Hayward Prescott). After spending so much time in close proximity to each other, Pat begins to fall in love with Elyes, but resolves not to act on his feelings due to their positions as boss and employee. However, Elyes doesn't make it easy for Pat, as he constantly wants to keep Pat close by. His possessiveness only grows stronger when he notices that his business rivals also have eyes for Pat – and with billion-dollar deals flying left and right - Elyes can't rely on money to keep Pat around. Elyes will have to drop his "bad boy" persona and arrogant attitude if he wants any hope at wooing Pat and convincing him that dating his boss isn't a bad idea, but that's easier said than done. This drama was adapted from the novel of the same name by anin19.