Despite his many charms, Rain (Noeul Nuttarat Tangwai) has never been able to capture the attention of the only girl he has ever liked. With her interest captured entirely by the school’s bad boy, Phayu (Boss Chaikamon Sermsongwittaya), Rain doesn’t stand a chance. Determined to ruin Phayu’s reputation, Rain vows to make Phayu fall madly in love with him. Meanwhile, Rain’s best friend Sky (Peat Wasuthorn Chaijinda) finds himself hesitantly falling for Prapai (Fort Thitipong Sengngai). Soon swept up by a tidal wave of emotions, are any of these boys willing to accept what their feelings might mean? Adapted from the novels “Love Storm” and “Love Sky” by MAME, this is a 2022 Thai BL romance drama directed by Neti Suwanjinda.