Bad Trips Abroad
Fear’s Looking At You, Kid
Natasha’s working holiday is threatened after a terrorist attack in Morocco, Les’s European road trip is derailed after an attack outside of the lobby doors of his hotel.
Holiday Hostages
Mary’s spring break in Mexico ends in ruin when she is held captive in an abandoned night club, John fears for his life when he is beaten and held against his will in a Mexican rehab clinic.
Ramona & Ryan’s romantic holiday turned into a nightmare when they are stalked through the dark streets of Paris, While looking for a late night snack in Malawi, Zach finds himself at the wrong end of a machete.
A boys night out turns terrifying when Adam is drugged and mugged in Cancun, Rafael’s life is changed forever when he is beaten, electrocuted and set ablaze in Amsterdam.
While working in Guyana, Lisa and her colleagues are held at gunpoint and robbed in their own home, A cultural tour turned into a culture clash when Jim stumbles into a violent riot in Israel.
Kyle comes face to face with every swimmer’s fear on a Hawaiian beach, a Costa Rican jungle bites back when Mike crosses the wrong dark path.