Barbie Vlogs
Teenager Barbie introduces viewers to her life in Malibu, sharing her inspirations, and spending time with her sisters and friends.
10 Things About Me
Barbie introduces her vlog and shares 10 things about herself her fans may not know.
Barbie offers a fun music quiz, which combines your personality with a style of song and with many other things.