Battle Creek
The Battle Creek Way
Jaded Det. Russ Agnew reluctantly partners with charming FBI Agent Milt Chamberlain to solve a drug-related double homicide, but while Milt investigates with the high-tech resources of the FBI, Russ prefers old-school police work and instinct.
Russ and Milt pit the crime-solving skills of their police dogs against each other as they work to solve the murder of a local waitress. Meanwhile, Russ tries a new tactic to get Milt to admit what brought him to Battle Creek.