“BE:FIRST DOME TOUR 2024-2025 ‘2:BE’” is BE:FIRST’s first ever dome tour, and it was brought to audiences nine times across four major cities throughout Japan. The set list features 29 space-themed songs, including the major hits from their second album 2:BE, “Masterplan” and “Boom Boom Back.” The Tokyo Dome performance is now brought to you exclusively via streaming.