Ben & Jerry's Clash of the Cones
Six ice cream masters from across the country are hand-picked to create an original Ben & Jerry's ice cream flavor of their own.
The final three ice cream masters meet the ultimate flavour gurus when Ben and Jerry join host Molly Yeh to reveal the last challenge.