Ben and Kate
When Ben, an exuberant dreamer, returns to his hometown, he realizes his perennially responsible younger sister, Kate, needs help raising her 5-year-old daughter; Kate prepares for what turns out to be a disastrous first date.
When Ben and Kate find a 15-year-old envelope with a scavenger hunt in it, they decide to complete it; B.J. asks Kate to help her get some stuff back from an ex.
Kate wants Ben to be prepared for potential emergencies; Ben's crazy ex visits; B.J. starts developing feelings for her boss.
Ben decides to throw Kate a birthday party and invites her wild friend from high school; Tommy tells Kate why he hates Molly.
B.J. tries to help Kate loosen up at a neighbor's Halloween party; Tommy and Ben hand out candy to trick-or-treaters in hopes of meeting attractive moms.