Best Funeral Ever
Bowling/Wedding Funeral
A former bowler is remembered as her family sends her casket down the lane for one final strike; a husband and wife die within a year of each other and Golden Gate plans a wedding/funeral combination.
A casket dipped in chocolate; remembering a mother with a funeral fit for a movie star.
Zombies for a former horror enthusiast; planning a funeral with a game show theme.