Bestseller
A novelist who is facing writer's block meets a budding writer and decides to use her story for his next novel.
A bestseller, an author and two fans!
Tahir Wazir, a celebrated Indian novelist, suffers from writer's block after a recent success; he comes across Meetu Mathur, a young fan and a budding writer who wants him to be her mentor.
Story behind the scars.
Tahir finds inspiration in Meetu's story, thereby making his publisher happy; when Meetu is ousted from her house, Tahir gets her a room in a five-star hotel.
ACP Lokesh investigates Sanjay's mysterious death; the future appears bleak for Tahir after he faces accusations of having stolen the story that is considered his best work.