Big Blue
There is never a dull moment in the Big Blue. Captain Lettie and the Calypso Crew are always ready to tackle whatever challenges come their way.
Goo in the Loo
The Calypso Crew is called in to clean up some mysterious ooze, but the job may be more dangerous than they bargained for.
Mira and Lettie get themselves into a sticky situation while constantly competing with one another as to who is better than the other.
When the crew finds out their ship is about to be inspected, Lemo wants to help but unknowingly creates a bigger problem than expected.
Bacon Berry feels left out when the crew must take care of a rescue creature that has no parents.
Glacial city residents are being terrorized by a giant sea spider and Phil must face his deepest fears to save the Calypso Crew.