Big Mood
Maggie is worried about Eddie committing to her controlling boyfriend, so she drags her to the woods for a pagan festival to distract her, but things don't go to plan, and the fate of Eddie's bar hangs in the balance.
Maggie and Eddie reckon with the past and prepare for the future, but their friendship is threatened as they both reach crisis point.