Black Widows
Girlfriends Rebecka, Johanne and Kira are enjoying a weekend at a cottage in Norway with their respective husbands. The men go fishing and leave their wives alone on the quay.
Rebecka, Kira and Johanne sense that they still have the police on their tail. They decide to get rid of all the evidence.
Rami's death is being investigated by Commissioner Lundgren, who does not welcome help from his Norwegian colleague Vesselö.
It's time for the funeral and the three friends try their best to act as mourning widows.
Rebecka is still in shock that she saw her dead husband Jesper - alive. She tries to tell the widows but becomes worried about what solution they would suggest.
Johanne has no idea that she is in danger when she negotiates with Pharmateca. When she thinks she's in control of the situation, everything suddenly falls apart.