Blackstone
Future? What Future?
In the pilot episode, the Blackstone First Nation struggles with disintegration of the community by its own hand.
Tensions rise as Leona discovers missing funds from the Band's account while dealing with the complications of hiring a white substitute teacher.
While the Blackstone band members air their concerns over the new leadership, Leona allows the police to investigate a child abuse case in the community.
When Andy coordinates a vote to replace Leona, she moves off Blackstone and pursues the conviction of Phil Henry.