Blandings
Poor Lord Emsworth cannot simply enjoy the comforts of his stately Victorian castle and the company of his beloved pet pig. Rather, he is constantly obliged to entertain eccentric relatives and absurd aristocrats in this lively period comedy based on the stories of PG Woodhouse.
The Go Getter
Baxter is tasked with organizing Clarence but his aloof manner quickly offends everyone. Freddie tries to impress new girlfriend but that turns into a disaster.
Freddie married a Portuguese night club dancer who Connie mistakes to be a princess. Gertrude wants to marry a penniless vicar but Connie already has her eyes set on a rich suitor.
Freddie is simitten by the new 'pig man' Monica. Connie tries to set up Lady Daphne. a rich widow, with Clarence, but things take a drastic turn after the wedding.