Blue Orchestra
Hajime Aono, a talented violinist, loses his will to play the instrument after the divorce of his parents. His classmate, Akine Ritsuko, helps him reignite his passion.
Hajime Aono
Hajime Aono, a former professional violinist, has a fateful encounter with a classmate that reignites his love of playing the violin.