Kageki Shojo!!
Beneath the Cherry Tree, in a Rain of Petals
The curtain rises on Sarasa Watanabe, a starry-eyed 5'10 student who hopes to perform in a male lead role in the all-female Kouka Acting Troupe; she forms a friendship with her new roommate, a former idol.