Love Live! Superstar!!
Tokyo’s brand-new Yuigaoka Girls’ High School has no history and no reputation. Five of its first students led by Kanon Shibuya begin the “School Idol Project.” With a blank slate and infinite potential, it’s time to take flight!
This Yet Unknown Feeling
Kanon is on her way to her first day at Yuigaoka Private Girls High School; Keke Tang, a new classmate who just transferred from China, is delighted with Kanon's singing and attempts to recruit her to form a school idol club, but Kanon refuses.
No School Idols Allowed?!
Realizing that she still loves singing, Kanon decides to become a school idol, but Ren Hazuki insists that school idols are not needed at Yuigaoka; Kanon tries to find Ren's weakness with Chisato's help, only to find out that many students trust her.
Kanon once again finds that she cannot sing in front of others; Keke and Chisato try to help her overcome her fear, but after nothing works, Keke suggests that only she will sing as long as Kanon is with her on stage.
Kanon and Keke are allowed to form a school idol club despite Ren's misgivings; after Sumire Heanna overhears them talking about the club, she expresses her interest in joining, spurred on by her hopes of gaining more followers on social media.
With the addition of Sumire, the Yuigaoka School Idol Club now has three members; as they're cooling off from the heat at Kanon's house, Sunny Passion unexpectedly visits them and invites the girls to perform with them at their home, Kozushima.
Kanon and her friends train with Sunny Passion for their next concert; Chisato is training for her dance contest; Ren spots Chisato's withdrawal letter to the school; Kanon and Chisato talk over the phone, but they seem distant.