Boarding House Number 24
What would you do if you found out that you have a 24-year-old child but had no additional information? The owner of a boarding house (Kim Kwang Kyu) learns on his mother’s deathbed that he has a child, but she doesn’t tell him anything else other than the fact that the child is now 24 years old. Determined to locate his offspring, the man researches the children of all of his past relationships and identifies six 24-year-olds (Dongjun of ZE:A, Min Dohee of Tiny-G, Ken of VIXX, Hyunyoung of Rainbow, High Top of BIGFLO and Kim Sa Eun) – three men and three women – and executes an elaborate plan to get the six to come live at his boarding house. The very different 20-somethings deal with life, love, work and relationships as they all live under one roof. But will the house owner be able to identify which one of these six youngsters is his child? “Boarding House No. 24” is a 2014 South Korean comedy series.