My Absolute Boyfriend
Da Da is happy to hear that Wang Joon won the movie award and reminds him of his promise to propose to her when he gives his acceptance speech.
After disguising herself as an old woman, Da Da goes to Wang Joon's house and is accused of being a stalker.
Da Da ends her seven-year secret relationship with Wang Joon; Yeong Goo is awakened by Da Da and starts love-bombing her.
Yeong Goo incurs Da Da's hatred because he throws away her old stuff without permission.
Yeong Goo surprises Da Da with different costumes; Da Da fights with Hwa Ni while doing his make-up so Yeong Goo intervenes.
Da Da spends time cleaning the house with Yeong Goo; Wang Joon misses Da Da while finding traces of her left in his house.