Ending Again
Cha In Young (Jo Soo Min), a marketing intern at the Levan Art Museum, finds her life upended when her long-term boyfriend Yoo Chan Hee (Kang Hui) abruptly breaks up with her and leaves abroad. Facing a real estate scam that threatens her home, In Young makes a desperate decision to fake a marriage with her college junior, Do Yoon Soo (Kim Geon Won). Their arrangement is purely financial, aimed at securing government aid for newlyweds. However, maintaining their charade proves challenging, especially when Chan Hee unexpectedly returns. As they navigate this complicated situation, In Young and Yoon Soo begin to question whether their fake relationship might develop into something more genuine. Based on the web comic by Tari, this is a 2020 South Korean romantic comedy drama directed by Park Dan Hee.