B.O.R.N. to Style
Homeless Boy to Rock Star Glam
The B.O.R.N. team is ready for action this week, with two clients, New York Metropolitan Opera dancer and lead singer of a band, Alison, and up-and-coming R&B star, Maxine Ashley.
Covered Up to Confident Comedian
The team has its hands full of aspiring comedian Rachel and Hukkster co-founder Katie Finnegan.
Jessica is a new mom who just got her old body back; Debra is in a rush to find the perfect dress to wear at the TriBeCa Film Festival.
Aspiring actress Sarah and fashion blogger, Rachel Martino. Sarah is a bartender and aspiring theater actress who dresses way too young and provocatively for her age.