Dare To Wear
A Sexy Country Swap
A former beauty queen and tomboy bride-to-be trade clothing and style for 24 hours.
A "girly girl" and a flight instructor will swap style for 24 hours and get a surprise makeover.
A rock singer and a special education teacher trade clothing and style for 24 hours.