Bottom-Tier Character Tomozaki
With no rules and gameplay that doesn’t play in his favor, the real world seems impossible for someone like Tomozaki Fumiya. But, like any noob, all he really needs is a seasoned player like Aoi Hinami to help him gain the experience he needs in life.
Say What You Want, Famous Games are Usually Fun
Ace gamer Fumiya Tomozaki has given up on the garbage game of life, until a classmate offers to teach him the rules of this ultimate god-tier game.
It Feels Awesome to Gain a Bunch of Levels After a Battle
Hinami tasks Tomozaki with starting and joining conversations; after his first few attempts fall flat, he comes away with some astute observations.
With Hinami's help, Tomozaki gets a crash course in dressing well and talking to girls, getting unexpectedly close to one classmate in particular.
Tomozaki begins tutoring Izumi in his favorite game, comes clean to Kikuchi, and gets roped into playing against the vengeful Nakamura after school.
Tomozaki makes a new friend, then goes on a shopping trip for Nakamura's birthday of all things; naturally, Hinami turns it into a teaching moment.
The student council election is approaching, and Tomozaki joins Mimimi's campaign; turns out they both have their reasons for wanting to beat Hinami.