Breeze by the Sea
Although Pai Yin Mo (Chen Bolin) is a superstar actor who just won a Top Actor Award, he's been plagued by rumors that he's difficult to work with. Following a series of scandals, he's forced to take a "vacation" in the Kinmen Islands. Lee Hai Nuo (Puff Kuo), the guesthouse manager of the Seaside Breeze vacation property, was thrilled to receive Yin Mo’s reservation, as she was struggling with business in the off-season. However, Hai Nuo soon discovers the superstar is unusually difficult to deal with, as the lifestyle that he's used to is completely different from the locals. While the two are initially at odds, the actor begins to warm towards Hai Nuo after learning about her family history and experiencing familial warmth from her grandmother. This is an adaptation of the Korean drama "Top Star Yoo Baek."