Love is Science?
Yan Fei (Christina Mok), a successful startup founder matching singles through advanced technology, struggles in her own love life after separating from Huo Yong Tai (Chris Wang), a hotel chain manager. When she reconnects with her former neighbor Wong Hin Yu (Wu Nien Hsuan), a gentle hair designer who has long harbored secret feelings for her, a potential new romance begins to bloom. However, Huo Yong Tai's unexpected return, determined to win her back, complicates the budding relationship. This is a 2021 Taiwanese drama series directed by Zhang Jin Rong and Cai Xi Zhen.