Bryan Inc.
After three spirited home builds as husband and wife, Bryan and Sarah Baeumler take on an entirely different relationship: boss and employee! In Bryan Inc., Sarah joins Bryan’s busy construction company as a Project Manager and together they will buy, renovate and sell two luxury homes.
Throw Her to The Lions
Bryan and Sarah Baeumler brave the tumultuous world of client builds. How will Sarah fare when faced with strict budgets and high expectations from homeowners?
A pet-project of Bryan’s proves to be a huge undertaking. The Baeumlers complete a client build.
Bryan and Sarah's largest client build gets off to a rocky start. The Baeumlers meet their most demanding client yet.
Sarah delivers tough news to a stressed out client. Bryan takes on a surprise project for his parents.