Building Roots
Ben and Cristi Dozier help homeowners put down roots with one-of-a-kind spaces in Pagosa Springs, Colorado.
Ben and Cristi help a retired firefighter's family find the peaceful life by infusing personality into their modern mountain home.
After the passing of his wife and mother-in-law, a father with three adult children is finding it hard to enjoy the cabin that once housed countless family adventures. Ben and Cristi work to help this family heal by revitalizing the home's spirit.
Ben and Cristi collaborate with a couple to help comfortably fit their family of six into an A-frame loft house.