Canada Shore
Canada's answer to the legendary Jersey Shore - featuring a crew of Gen Z party animals from across the country who collide under one roof for nonstop drama, hookups, and hilarious crashouts.
Pick a Struggle
The roomies hop aboard the hot mess express. It's a rough ride as Emmy and Keyaira both want a piece of beefcake Bauer. When a tiki cruise gets wild, not even Captain Claudio can steady the ship.
The claws come out when Snooki enlists the roomies to entertain some VIP ladies on a swanky boat cruise. Meanwhile the Emmett and Ryleigh rollercoaster rolls into rocky territory.
It's T-Shirt time! Snooki brings the roomies to Kelowna for a sales job that quickly turns wild. Bauer and Isaiah clash with local baddies, Ryleigh flirts with the boss, and a lost bet at the house tests their newfound family like never before.
The pub crawl turns tense when Ryleigh flirts with the boss, sparking a clash with Keyaira over "guy's girl" behavior. Christopher lashes out, Bauer takes offense, and a night of drinks spirals into conflict, trust issues, and relationship drama.