Buckhead Shore
Lakehouse, Here We Come!
Longtime friends from Buckhead, a district of Atlanta, kick off their annual lake trip; sparks fly when Parker invites both his girlfriend and his ex to party with the crew; best friends Bethania and DJ may take it to the next level.
You Got Caught
Savannah confronts Parker with the evidence of his cheating; tensions explode when Adamo calls out Parker's friends, threatening to end the vacation altogether.
DJ sneaks around with Chelsea behind Bethania's back. Juju learns some shocking news about Magic City and Parker attempts to flee from his love triangle drama.
Bethania confronts DJ over the kiss with Chelsea, while Adamo builds up the courage to share big news; Chelsea plots her revenge as Parker comes up with an unusual solution to his problems with Katie and Savannah.
Emotions run high when a drinking game takes things too far, causing Katie to question her place at the lake; Adamo freaks out when he can't get in touch with his boyfriend while someone gets caught sneaking into Parker's bed.