Captivated
Rachel is a cash-strapped single mom who works tirelessly to give her son a better life. Landing a good job with wealthy businessman Elliot seems like a dream-until his controlling behavior forces her to uncover the dark truths.
Rachel, a struggling single mum, takes a dream job from Elliot, a wealthy client who showers her and her son Liam with gifts and kindness. As they settle into his seemingly perfect world, Rachel begins to suspect his true motives.
Elliot and Rachel grow closer, bonding over his tragic past of losing his mother in a fire. After Rachel's flat is vandalized, likely by her violent ex Kieron, Elliot insists she and Liam stay with him.
Elliot takes Rachel and Liam to his cabin, but Rachel feels watched, and Liam meets a strange woman. Back home, the woman breaks in, revealing she's Elliot's ex-wife. She warns Rachel of Elliot's true nature, urging her to leave with Liam before it's too late.
Simone investigates Elliot's past, suspecting lies. Rachel learns from a therapist that Elliot, not his father, caused the fire. Elliot, aware of her doubts, lures her to his cabin using Liam, determined to silence her before she exposes his dark secret.