Catfish: The TV Show
Catfish: The TV Show brings together couples who've fallen in love in the digital age - but what will happen when they meet in real life?!
Sunny & Jamison
Sunny, a nursing student is in love with the man of her dreams. Jamison is a model, a TV writer, and also studying to be an anesthesiologist;' Sunny and Jamison have never met.
Trina & Scorpio
Trina is an exotic dancer who always had trouble meeting guys she could trust, until she met Scorpio, a fellow dancer, online.
Kim must decide if she should marry her current boyfriend or hold out for a man she met on the Internet who may be her soul mate.
Jasmine has been texting with Mike for two years. Although they live only 15 minutes apart, Jasmine and Mike have yet to meet up in person.
Jarrod never thought he'd find love-until he fell for Abby on Facebook. Jarrod thinks Abby could be the one, but she's refusing to see him.
After using a fake name and pictures Kya is ready to meet Alyx, her online love; Alyx turns out to have secrets of his own.