Catfish: Trolls
Miss Mia Rose & Maldiva
Meike, a female gamer, gets help confronting Maldiva, an online troll that's been harassing her for six years. When she's finally able to track him down and call him out on his misogynistic behavior, his reaction is shocking.
Ciera's life changed when a troll named "Eskimo Jay" stole her selfies and created an offensive meme that went instantly viral. Hurt, angry and embarrassed, Ciera teams up with Charlamagne and Raymond to confront her aggressor.