Help! I'm in a Secret Relationship!
Vivi & Diontre
Traveling nurse Vivi met boyfriend Diontre on assignment. When the job ended, they were long distance. Diontre wants to live together, but Vivi hasn't met his circle and wants to know why.
Mia and Kayla are engaged, but Mia hasn't met her family yet and wants to know why. Mia won't go on with the wedding without answers. Rahne and Travis are ready to help Mia find the truth.
After meeting online, Sharelle thought she finally met the one. It's been two years and she hasn't met anyone in Kurt's life. Sharelle's on a mission to find out why she's being hidden.
Emma and Barry have been friends for four years. Six months ago, they started dating. Barry lives with his mom and refuses to introduce Emma. She's had enough and wants to know why.
After two years of dating fellow Las Vegas fitness trainer, Leah wants to know why her boyfriend Dre will no longer allow her at his house or introduce him to anyone in his life.
After a year plus of dating, Ed still hasn't met Lynn's friends or family. She refuses to post him on social media or even follow him. Ed is desperate to find out why he's being hidden.