Caught Red Handed
Yellow Rat Bastard 1
A team of loss prevention specialists descend on a hipster hotspot in SoHo to match wits with scheming shoplifters.
Shell Lumber
Undercover specialists converge in Miami to rescue a massive home improvement store that's under siege by shoplifters.