C'est Comme ça Que Je T'aime
With the tension between the couples at its peak, Huguette gets a visit from René, who makes her a dangerous proposition. It’s clear to him: Huguette is a stone killer. Has Huguette found her calling?
Huguette needs help from Gaétan, Serge, Micheline, and Marie-Josée to get out of a jam. Believing she has properly completed her mission, she goes to see the Kingpin.
Convinced that the Kingpin is getting ready to take his revenge and believing that she represents a danger to Gaétan and their friends, Huguette leaves the city without a trace.
Huguette, flattered by her new crime-boss reputation, is not ready to throw in the towel in her fight with the Kingpin. While Serge tries desperately to get his friends back on the right track.