Angel with a Broken Wing
After a tragic incident, Abby and Kate meet their new partner, Eve, a street racer who has a mysterious past.
Runway Angels
The Angels infiltrate the fashion world to investigate a model's disappearance; Kate's ex is involved with the case.
The angels are on the case when an investigative journalist disappears from a cruise ship; elements of the cast end up being connected to Kate's past.
As the angels search for the extortionist that led to an artist being kidnapped, they discover Bosley's identity has been compromised.